2012 m. birželio 28 d.

Kibinai


Skaniausi kibinai, kuriuos esu valgius, gaminami mokyklos valgykloje, bet pagaliau ir aš atradau jiems panašų receptą. Gavosi super 23 kibinai. turėtų gautis daugiau, nes man dar liko geras gniužulėlis tešlos, iš kurios išeitų dar bent 10.
Reikės:
900g miltų
300g margarino
300g grietinės
6 kiaušiniai +1
~1kg mėsos (priklauso nuo to kiek jūs jos dėsit į kibinus, aš dėjau negailėdama, tai tešlos liko, o mėsos ne)
2 didesnių svogūnų
druskos pipirų pagal skonį
iki 70ml vandens arba kefyro
Gaminam:
NUSIPLAUNAM RANKAS :D
Pasigaminame tešlą: išsijojame miltus didesniame dubenyje, įberiame truputį druskos ir išminkome juos su šaltu margarinu, tuomet į tešlą supilam grietinę ir išplaktus kiaušinius. Viską ilgai ir nuobodžiai minkom rankom, kol tešla tampa kieta, nebetokia lipni ir sušoka į vieną guzą. Tokią tešlą paliekame šaldytuve bent porai valandų. Tuo metu, kol tešla šąla, ruošiame mėsą. Supjaustome ją labai smulkiais gabalėliais (tik jokiu būdu nepadarome iš mėsos faršo, nes tai bus ne kibinai, o tik bandelės su mėsos įdaru), taip pat supjaustome ir svogūną. Įberiame pipirų ir druskos (negailėkit, nes mažai prieskonių kibinus padaro "prėskus"(be skonio)). Ir visa tai, taip pat rankom išminkom, kol visa mėsa pasidengia prieskoniais ir susimaišo su svogūnu. Jeigu manot, kad mėsa sausoka ir kibinuose ji taps išvis nebevalgoma įpilkite vandens ar kefyro (aš pyliau vandenį) ir dar kartą permaišykit. Tešlai atbuvus savo laiką šaldytuve dar kartą ją perminkom ir iškočioję ploną tešlą (na nepermatomą, bet...) pasiimam didesnę lėkštutę ir pagal ją išpjaunam skrituliuką. Į jo vidų įdedame maždaug šaukštą mėsos ir perlenkus pusiau užlankstome (mano lankstymas labai įdomus, nes nemoku daryt tos "pynutės" :P). Taip paruoštus kibinus dedame į skardą išklotą kepimo popieriumi, aptepame kiaušinio plakiniu ir kepame ~200C orkaitėje maždaug 30-40min.
Skanaus :)

Komentarų nėra: