2012 m. balandžio 13 d.

Truputį pagerinti purūs keksiukai

Na šie keksiukai buvo ruošiami naujų metų vakarui (tiksliau tokioms šiltoms dovanoms giminėms ir mano brangiausiąjam:)), bet receptas tikrai nepaseno.Jis vienas iš tų "legendinių" :D Šiuos keksiukus kepiau turbūt milijoną kartų, bet jie tokie skanūs, kad neįmanoma sustoti, taigi dėl tos priežasties, na ir dėl to, kad tėtukas mėgsta skaniai užkąst, visuomet jį dvigubinu. Padvigubinus normą išeina +-20 keksiukų kepant silikoninėje formoje (nors nežinau ar yra koks skirtumas :D).

Reikės(dviguba norma):
6 kiaušinių
400g cukraus
500ml aliejaus (niekuomet nededu tiek daug, o dažnai dar įmaišau ir sviesto)
240ml pieno
600g miltų
2 a.š. kepimo miltelių
2 žiupsnelių druskos (bent jau man patinka truputėlis sūraus prieskonio saldžiuose kepiniuose, bet čia jau kaip kam)
Visuomet dedu šokolado gabalėlių, nes išslydę keksiuke jie būna pasakiški, bet kiek dedu, tai nepasakysiu, taip sakant "iš akies"
Galbūt šiek tiek vanilinio cukraus

Ruošimas:
Nėra ypatingų procesijų, bet norint, kad keksiukai būtų kuo puresni reikėtų išsijoti miltus su kepimo milteliais, kiaušinius išplakti su cukrumi (o galima netgi atskirai baltymus ir trynius, tuomet cukrų reikėtų dalinti per pusę tiek į baltymą, tiek į trynį, bet maišyti po to reikėtų jau LABAI atsargiai). Jeigu kartais darytumėt taip kaip aš ir maišytumėt aliejų su sviestu, pastarąjį būtinai išlydykite. Kadangi sviestas bus karštas, tai išpradžių viską sumaišykite tik tuomet dėkite šokolado gabaliukus. Nebūtina, bet aš visuomet apibarstau prieš kepdama vaniliniu cukrumi, tuomet ant keksiukų susidaro traški, saldi plutelė. Kepti reikėtų apie 180 laipsnių orkaitėje apie 15min, jeigu kepsite kaip aš, silikoninėje formoje, praėjus 12-15min. patikrinkite mediniu (rekomenduojama plasmasiniu, bet ai... :D) pagaliuku. Jei ant jo nebėra "žalios" tešlos ir keksiukai pakankamai parudę traukite juos lauk. :)

Glaistui reikės:
Cukraus pudros ir kiaušinio baltymų. Jų reikės priklausomai nuo to kiek jums reikia glaisto, bet esmė, kad turėtų būti santykis 4:3.
O paruošimas labai paprastas, bet gan ilgas. Plakti tol, kol susidarys labai tiršta masė. Tuomet dėti ją į konditerinį švirkštą, maišelį ar tiesiog kaip aš į paprastą celofaninį maišelį ir piešti norimas formas, bet teks palaukti kol jie sudžius (apie 2h).

Tikiuosi šie keksiukai jums patiks taip pat kaip ir man.
Skanaus :)


P.S. Glaisto receptukas yra iš mano taip pat vienos iš geriausių draugių - Agnės maisto blogo http://virtuvyte.blogspot.com/

Komentarų nėra: